Dé app voor gemakkelijk beheer van gebouw en veiligheid!

Voor gemeenten die met een beperkte inspanning de stap naar digitaal beheer willen zetten.

Waarom een App?

Een goede vraag waarop we in samenwerking met diverse gemeenten een antwoord hebben gevonden. Het antwoord hangt direct samen met de doelen om veiligheid van mensen en kwalitatief gebouwbeheer (aantoonbaar) te borgen.

Samenwerken is daarbij het sleutelwoord en de ontwikkelde app een makkelijk middel. Als gebouwenbeheerder voert u de regie in één dashboard, waarbij in de app resultaten en documenten door uw leveranciers en collega's worden verwerkt. Eenvoud staat voorop, zodat de inspanning tot een minimum beperkt is.

makkelijk en aantoonbaar in control! we helpen graag.

  • één dashboard voor alle gebouw- en veiligheidsprocessen
  • digitaal logboek op locatieniveau
  • samenwerken met leveranciers op een laagdrempelige manier
  • managementinformatie over storingen en afwijkingen
  • aantoonbaar op ieder moment

 

nodig mij uit voor een online sessie

 

Vier basisfunctionaliteiten

 

De basisfunctionaliteiten van de App bestaan uit:

  • borging van terugkerende beheerstaken. Signalering bij het niet uitvoeren van een beheerstaak.
  • melden, opvolgen en analyseren van afwijkingen, storingen en verzoeken. 
  • documentbeheer vanuit één centrale database.
  • rapportages met informatie over tijdigheid, afwijkingen en kansen tot optimalisatie.

 

meer informatie over het gebruik van de meldingen App!