Blog klantpanelsessie

Klantpanel: de waarde van feedback van klanten

Klantpanelsessie: de waarde van feedback van klanten

 

 

De hoogst mogelijk haalbare tevredenheid van onze klanten over onze softwaretool is cruciaal en in alles wat we doen ons vertrekpunt. Regelmatige één op één feedbacksessies en bijvoorbeeld ook een klantpanelsessie afgelopen zomer, zijn de momenten die leiden tot mooie inzichten en inspiratie om een goed mogelijke dienstverlening te kunnen leveren.

 

De insteek was het toetsen van de tevredenheid van de huidige applicatie, de opzet van een aantal nieuwe functionaliteiten en het voorleggen van het nieuwe design. We zijn gestart met het eerste, waarbij het verzoek aan de deelnemers was om op post-its eerst de feedback te noteren om dit vervolgens per punt met elkaar te bespreken.

Super spannend, want het nieuwe design was al voor een belangrijk deel uitgewerkt! 

 

 

 

 

schermen-cloud-oplossing-fps

 

De ontvangen feedback van onze klanten sloot zeer goed aan op de nieuwe functionaliteiten en het nieuwe design.

Hierbij merkte we dat door tunnelvisie (of kokervisie net hoe je het noemt), vaak op detailniveau, we toch verschillende dingen hadden gemist. Een voorbeeld is de naam van een type dashboard dat iets anders omschreven veel duidelijker is. Dit gold ook voor toegepaste terminologie binnen onze rapportagetooling en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om niet bruikbare functionaliteiten weg te laten voor light-users.

Medio oktober 2021 gaan we het nieuwe design introduceren. Het succes daarvan is voor het belangrijkste deel gekoppeld aan de feedback van onze klanten! Superwaardevol, bedankt en een uitnodiging om feedback te blijven geven!

Op de hoogte blijven vul hieronder het contactformulier in.

 

 

Online
kennismaken

 

Geen formulier invullen maar een
WhatsApp bericht versturen. Dit kan naar

 

Marcel van Schooneveld

Consultant van FPSupport